Nepavyko užsisakyti? Užsisakyk TELEFONU +370 652 40240
PRISTATYMAS:
Įsidėję prekes į prekių krepšelį, pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą:
- Kurjeriu (5 Eur): siuntas į namus ar kitą vietą pristato kurjeris nuo 8.00 iki 17.00 val. kiekvieną darbo dieną, išskyrus savaitgalius ir šventines dienas. Siunta pristatoma iš anksto susisiekus su Jumis. Atsiimant prekes iš kurjerio, galite būti paprašyti pateikti užsakyme nurodyto asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Užsakymo formoje galite pasirinkti atsiskaitymą už prekę grynaisiais pristatymo metu. Pristatymas 2 – 3 d.d.
- Omniva paštomatu (3,00 Eur): pristatymas į Omniva siuntų savitarnos terminalus. Patogus būdas, nes galite pasirinkti netoliese esantį paštomatą ir iš jo atsiimti prekes Jums patogiu laiku 24 val. bet kuriuo paros metu. Pristatymas per 2 – 5 d.d.
- LPexpress paštomatu (3,00 Eur): pristatymas į Lpexpress siuntų savitarnos terminalus. Patogus būdas, nes galite pasirinkti netoliese esantį paštomatą ir iš jo atsiimti prekes Jums patogiu laiku 24 val. bet kuriuo paros metu. Pristatymas per 2 – 5 d.d.
- Perkant prekių už 49€ ir daugiau, pristatymas nemokamas.
- Iškilus nenumatytiems atvejams, MB Ajurveda moterims pasilieka teisę prailginti pristatymo laiką be atskiro įspėjimo.
- Prekių kainos, nuolaidos, apmokėjimai ir terminaiParduotuvėje prekės nurodomos kartu su prekės standartinio vieneto kaina. Prekių kainos Parduotuvėje suformuotame užsakyme nurodomos eurais. Pirkėjui suteiktos nuolaidos netaikomos, jeigu prekė yra išparduodama ar jos kaina akcinė.
Už išsirinktas prekes Pirkėjas gali sumokėti nurodytais atsiskaitymo būdais.
Pasirinkus už prekes sumokėti banko pavedimu, užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus Pirkėjo apmokėjimą už prekes bei jų pristatymą, jei Pardavėjas su Pirkėju nesusitarė kitaip. Apmokėjimas laikomas atliktu kai visa mokėtina suma gaunama ir užskaitoma Pardavėjo banko sąskaitoje.
Pirkėjui nesumokėjus už prekes per 5 (penkias) darbo dienas nuo užsakymo pateikimo momento, Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą.
Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti (galiojimo) terminai
Visų Parduotuvėje parduodamų prekių savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Už informaciją apie prekių savybes (jos teisingumą) atsako Pardavėjas.
Pardavėjas neatsako už tai, kad Parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio (monitoriaus) ypatybių ar kitų techninių priežasčių, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos neatitikimus. Jeigu prekės spalvos, dydžio ar formos neatitikimas sąlygotas Pardavėjo ar su juo susijusių trečiųjų asmenų veiksmų, tuomet Pardavėjas atsako už prekės galimus išvaizdos neatitikimus.
Pardavėjas patvirtina, kad yra atsakingas už Parduotuvėje užsakytų prekių pardavimą ir įsigytų prekių tinkamą pristatymą, prekių kokybę, grąžinimo sąlygų tinkamą įvykdymą bei kitų teisės aktuose numatytų Pardavėjo teisių ir pareigų įgyvendinimą.
Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti (galiojimo) terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.
Prekių pristatymas
Parduotuvėje įsigytas prekes pristato Pirkėjo pasirinktos siuntų tarnybos.
Prekių pristatymo terminas, kuomet siunta perduodama siuntų tarnybai, priklauso nuo siuntų tarnybos kurios veiklos įtakoti Pardavėjas negali. Be to, Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per nurodytą terminą, jei Pirkėjas nurodė neteisingus duomenis, kuriuos reikėjo tikslinti, pristatymo adresas yra ne Lietuvos Respublikos teritorijoje ir dėl kitų veiksnių.
Pardavėjas pasilieka teisę savo nuožiūra keisti prekių pristatymo įkainius.
Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Pirkėjas informuojamas elektroniniu paštu.
Sutarties atsisakymas, prekių grąžinimas ir keitimas
Prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Tinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
Norėdamas grąžinti nekokybišką ar kokybišką prekę, Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju ir elektroninio pašto adresu info@ajurvedamoterims.lt ir pateikti aiškų pareiškimą dėl prekių grąžinimo, bei nurodyti savo vardą ir pavardę arba pavadinimą, adresą, telefono numerį, prekių pirkimo datą, norimų grąžinti prekių pavadinimą ir kiekį.
Grąžinant prekes Pardavėjui, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštas apsauginis žiedas ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą.